miércoles, 3 de marzo de 2010

Mi estas pensanta cin






Mi estas songxita cin
Mi estas trovita vin
Mi estas silentita
Mi estas atendita vin
Jam estis suficxa
Ja.
Nun,
Precize...
Ciaj vortojo donas vivon al mi, ciaj vortoj disradias al mi cian estajxon
Imagi ni kisante nin, estas benajxoj :-)
Ke nia aero estu la sama,
niaj sopiroj malsekigitaj en la profundo de niaj lipoj, de nia vero kaj de nia vivo.

Cxar esti cxirkaux, estas eniri plu tien de la kion oni klopodas kompreni...
Kaj tiel, ni senti partopreni je la eterno.


Te he soñado
Te he encontrado
He callado
Te he esperado
Ya es suficiente
Seguro.
Ahora,
precisamente...
Tus palabras me dan vida,
tus palabras me irradian tu ser,
imaginar besándonos son bendiciones :-)
que nuestro aire sea el mismo,
nuestros suspiros humedecidos en la profundidad de nuestros labios,
de nuestra verdad y de nuestra vida.

Porque estar cerca, es entrar más allá de lo que se intenta comprender...
y así, nosotros sentir participar en la eternidad.

No hay comentarios: